niedziela, 24 maja 2015

Cisza












Czasami ktoś wzywa pomocy lecz my okazujemy sie głusi na wołanie innych ludzi..


















Czasem nam kogoś brak lecz nie umiemy o tym powiedzieć..



















Obwiniamy innych za krzywdy, które sami sobie wyrządziliśmy. Siebie oskarżamy o rzeczy na które nie mieliśmy wpływu.



















Kiedyś wszystko było łatwiejsze.. Dziś sprawy się komplikują. Już nawet lody w proszku smakują inaczej.




















Żyj tak aby inni nie musieli przez Ciebie płakać

























Głównym źródłem cierpienia są... wspomnienia

















Kochamy tych którzy nas ranią. Olewamy tych którzy się o nas starają.
























Pewne sytuacje niewyobrażalnie zmieniają człowieka. Niekiedy porażka bywa motywacją do zmiany swojego życia. Jednak to od Ciebie zależy jak wyglądało będzie Twoje życie za kilka lat.































Wspomnienia bolą. Dziś nie ma nadziei.. nie ma błędnego przekonania, nie ma nawet znajomości..


























U mnie wszystko jak dawniej tylko jeden samobójca więcej tylko jedna znów rodzina rozbita tylko życie pędzi coraz prędzej.




























To takie nienaturalne ale zarazem nadzwyczajne i niesamowite uczucie znaleźć bezpieczeństwo właśnie w jego ramionach.




















Nie mówiłam mu że coraz częściej zdarza mi się nie przesypiać nocy, analizując, wspominając, szukając wyjaśnień na pytania raczej niezręczne. Przecież nie przeżyłby gdybym mu powiedziała, że już go nie kocham.

















"Jestem dziwnie zmęczony nie tym, że mówiłem, ale na samą myśl o tym, co muszę jeszcze powiedzieć"
















Wielkość człowieka polega na jego postanowieniu by być silniejszym niż warunki czasu i życia




















Bałam się.. wtedy naprawdę się bałam. Czułam, że ten dzień jest inny, wyjątkowy? Nie. Przerażające uczucie wypełniało moje wnętrze. To było przeczucie. Dziś mam wyrzuty, mogłam temu zaradzić, mogłam chociaż spróbować jakoś temu zapobiec.. Nie ma nic gorszego niż poczucie bezsilności kiedy pozostaje Ci tylko czekanie..  mimo że wcześniej mogłaś wszystko.. Dziś już nic.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz