wtorek, 24 lipca 2012

Różne opisy

                           Siemka kochani jak ja dawno nie wstawiałam postu no to pora na to hehe .







                                          Mojego życia nie zrozumiesz możesz sobie pomarzyć...












                                                              Co znów zrobiłam nie tak???



































                                                          Zycie jest bez sensu....












                                                         Kogo to obchodzi że ja piję i palę przecież 
                                                                      mają mnie w dupieeeee.
























                                




















                                                                 Piję+Palę=Nie Myślę
























                                                              To właśnie ty zmieniłeś mnie.




























                                                 Rzuciłam dla Cb wszystko, a ty rzuciłeś mnie jak zwykłą szmatę :(





























                                      Chciałam ci wszystko wyjaśnić, ale ty mnie nie chciałeś słuchać ;(












                                Zakładam słuchawki na uszy i słucham rap, wtedy wyobrażam
                                                Sb jak będzie wyglądało moje życie.




                                                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz