niedziela, 17 marca 2013

Smutne








Lubie na skróty, gdy na wejściu zdejmuje majtki szybciej niż buty.









"Człowiek jest do tego stopnia egoistyczny, że stojąc nad grobem przyjaciela, potrafi płakać nad sobą z powodu jego utraty"












A dziś już nie ma nas. Gdy o nas myślę wali mi się świat. 














Niech Twoja miłość będzie dla mnie wsparciem i największym skarbem. Niech Twoja obecność powoduje uśmiech na mojej twarzy. Niech Twoje oczy nigdy nie ujrzą bólu, smutku i cierpienia.











Nie mam do Niego żalu. Przecież sprawił, że byłam najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi. Nigdy nie powiem o Nim złego słowa dzięki Niemu wiem czym jest prawdziwa miłość.. 










Przestałam okazywać nawet ból. Jak długo można cierpieć raniąc przy tym innych.
















Mieć na ustach uśmiech a w sercu ból. To jedna z najtrudniejszych życiowych ról.







Samotność.. to boli.










"Kochać kogoś a potem stracić, to jak kupić szczęście a łzami zapłacić"



















To była miłość, gdy Cię kochałam. Jedyny prawdziwy czas, który chciałam zatrzymać.











Każdej nocy w moich snach. Jesteśmy właśnie tam. Tylko Ty i ja. Wtedy nie chcę się budzić bo wiem, że mam tam wszystko czego potrzebuje. Gdy tylko kładę się spać robię to z uśmiechem na ustach bo wiem że spotkam tam Ciebie.

















Z jej martwego ciała ostatnia łza poleciała.














Pękło na pół serce już nic tak nie będzie.













Patrzę w lustro i co widzę? Dziewczynę z marzeniami. Dziewczynę, która perfekcyjnie ukrywa ból. Niegdyś roześmiana dziś powstrzymuje łzy, która nie radzi sobie z przeszłością. Żyje choć już to nie to samo.





Pozdrawiam!
Paula ^^





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz