sobota, 28 grudnia 2013

I'm not perfect bitch!














"Nie ma Cię gdy moje życie spada w dół i
Nie ma Cię gdy wszystko łamie się na pół i
Nie ma Cię i nie wiem już gdzie jesteś,
Ale dobrze, że nie wiesz co u mnie, bo pękło by Ci serce























'A żeby Cię zaniosło na Syberię
za moje krzywdy, skurwysynie'































'Jesteś jak lizak.. Tylko że od lizaka psują się zęby, a od Ciebie psychika'




































'Im więcej czasu z kimś spędzasz, tym silniejsza staje się więź między wami. Taka jest ludzka natura. '



































'I jeśli bym rozpłakała się przed Tobą może wtedy zrozumiałbyś że mi na Tobie zależy.'
































'szczerosc to podstawa, daje nam wszystko czego tylko chcemy . badźmy szczerzy nawet w tym momencie kiedy mamy powiedziec najgorszą rzecz na świecie'



























'Mimo wszystko wciąż jesteś osobą, dla której zrobiłabym więcej niż dla pozostałych'





























'- Nie lubię tego, że jesteś ode mnie o wiele wyższy.
- Zaufaj mi, jest w tym zaleta.
- Jaka?
- Kiedy Cię przytulam możesz słuchać mojego serca, które bije tylko dla Ciebie. ♥'






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz