niedziela, 29 grudnia 2013

Milcząc




Miłość to ściema, miłości nie ma. Są tylko głupie wyobrażenia.
















Widzę ją po 3 latach. Tak bardzo się zmieniła od czasu naszego rozstania. Niegdyś uśmiechnięta optymistka, pełna radości i spokoju. Teraz wulgarna, pewna siebie imprezowiczka. Próbująca za pomocą makijażu ukryć swój smutek oraz  ból, który wyraźnie pokazywały blizny na rękach. Widzę jak bardzo ją zraniłem, do jakiego stanu doprowadziłem. Kiedyś lubiana, zawsze otoczona masą przyjaciół, którzy uwielbiali przebywać w jej towarzystwie. Dziś już sama. Miłość ją zniszczyła.. Tak bardzo pragnę to naprawić, cofnąć czas ale jest za późno bo ona nie żyje. Kobieta, która spędziła ze mną 2 lata odebrała sobie życie. 














Choć nie znasz mnie ja czuję, że nasze ścieżki wkrótce rozejdą się.

















Zabij uczucie nim mnie pokona.




















Może jesteś z kimś szczęśliwy, może miłość w sercu masz.. Wiedz, że nie chce nic od Ciebie, już mnie nie ma już usuwam się w cień.
















Tęsknota zżera mnie od środka. Dzięki niej widzę jak bardzo mi na Tobie zależy i jak cholernie Cie kocham.



















Witaj w XXI gdzie ludzie są tak fałszywi, że sam nie wiesz już komu masz ufać. Gdzie przyjaźń po prostu nie istnieje bo każdy dba o własny tyłek.



























"Żyletka, żyła, kran. Idę do łazienki bo mam zajebisty plan."





















Czuję, że wpadamy w monotonność. Już mniej Ci zależy, nie interesują Cie moje problemy, nie widzisz, że od dawna płaczę a na lekcjach jestem nieobecna. 













Love, Sex, Magic...



















Zgubiłam się..


















Chciałam Go sprawdzić. Dziś już nie jesteśmy razem.
















"Pamiętaj słowa Matki, bo one są bezcenne i jakby Cię straciła to pękło by jej serce, jesteś jej dzieckiem i nadal Cię kocha"























Wielkimi, przeciwsłonecznymi okularami zasłaniam setki niewyspanych dni"

















"Nie żyje się, nie kocha i nie umiera - na próbę"



















"Idealny związek: rozmawiamy jak najlepsi przyjaciele, wygłupiamy się jak małe dzieci, a kłócimy się jak stare małżeństwo"

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz