sobota, 28 grudnia 2013

Ohoohoohoo

Jak widzicie dodawanie postów wychodzi nam "oporowo" ale mamy Święta więc jest czas by się zabrać za nasz blog. 













"Zmieniamy się i Ty i ja, szukamy wciąż tego co najlepsze jest. Zbliżamy się do szczęścia bram nie wiedząc jak otworzyć je."













Dalekich stron świata chcieć kiedy bliskości nam brak.
















To banalne jak może odmienić się Twoje życice przez człowieka..















Nie płacz powiedziała ściskając moją dłoń.. Nie płacz przecież wiesz że nie jest Cb wart, zasługujesz na kogoś lepszego, wtedy spojrzałam jej w oczy a łzy zaczęły mi lecieć jeszcze bardziej. Czy Ty nie rozumiesz, że Go kocham, że widzę jak mnie traktuje ale mimo to nie potrafię tego zakończyć bo wiem, że nie poradzę sobie bez niego, tak bardzo mi na nim zależy.. Chce cieszyć się tą chwilą bo wiem, że za jakiś czas to on ze mnie zrezygnuje i zostaną mi chociaż wspomnienia.. 













Zawsze kiedy odprowadzał mnie pod dom przytulałam Go bardzo mocno a łzy napływały mi do oczu, bo każde nasze pożegnanie traktowałam jako to ostatnie, bałam się, że po raz ostatni dotknę jego serca, że po raz ostatni poczuje jego zapach i te bezpieczeństwo.. że po prostu Go stracę.





















Kocham Cię - dwa słowa a doprowadzają do szaleństwa. 













Pamiętam wszystkie chwile złe ale pomijając to pamiętaj potrzebuje Cie..














Zaczęło się gdy poznałam Cie jak w melodii wszystko układało się.. Przed nami mnóstwo zakrętów lecz mimo wszystko wciąż wierze w nas..











Choć nie przenoszę gór wielu rzeczy mi brak choć czasem mam tylko muzykę która mi gra choć idę do przodu to wiem ze wiele rzeczy musi jeszcze zmienić się







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz