piątek, 26 sierpnia 2011

Cytaty z "Akademia wampirów", piosenek itd




"Mężczyzna musiałby posiąść sztukę czytania w myślach, chcąc to swoją wybraną uszczęsliwić"

"Przecież w marzeniach miało być lepiej, ale my tworzymy świat w którym ktoś oblicza czas, może po drugiej stronie jest lepiej ale my wierzymy wciaż że nad nami czuwa los"

"Będe czekał Proszę przyjdź dla mnie jesteś Tylko Ty moim cieniem, moim niebem..."



„Największe rewolucje odbywają się w ciszy i w cieniu.”

" - Nigdy więcej tego nie rób - powiedział twardo.
- W takim razie nie oddawaj pocałunków - odparowałam.
Gapił się na mnie, co trwało chyba wieczność.
- Nie prawie lekcji Zen żeby posłuchać własnego gadania. Nie daje ich, ponieważ jesteś kolejna uczennica. Robię to, by nauczyć cię kontroli.
- Świetnie ci ta robota idzie - powiedziałam zawzięcie."

"Zrezygnowałem z Ciebie. Miłość przemija. Moja minęła."



"- Uważasz, że jestem ładna?
Patrzył na mnie z powagą.
- Jesteś piękna.
- Piękna?
- Tak bardzo, że czasem mnie to boli.
"

"Chmury ponownie zakryły księżyc i wszystko przykryła ciemność. Przez chwilę, gdy patrzyłam w dół i zdałam sobie sprawę, że wszystko skończone, chciałam rzucić się za nim, bo z pewnością nie było mowy żebym mogła teraz żyć dalej. "

"Płomień zgasł, nie ma nas
Zniknął blask i minął czas
Tamtych dni nie żal mi, wyschły łzy
Wybaczam Ci...
Kiedyś ktoś skradł mi Cię
Czułam ból, było źle
Dzisiaj Ty pytasz czy mogę znów pokochać Cię, pokochać Cię
Całować Cię i kochać Cię
Co było złe minęło jak brzydki cień.. "











3 komentarze:

  1. fajne teksty, wiesz czytałam książkę
    i mi się podoba jeszcze taki cytat co oni byli z wujkiem lisy na zakupach i w aucie Rose pytała się Dymitra cz zrobi zamieszanie w szkole, a on do niej że nie wie nawet jak wielkie:)
    mogłabyś to dodać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że dopiero teraz Ci odpisuje. Hmm rownież czytałam ksiażke ale wieki temu hehe postaram się dodać ten fragment jeśli oczywiście go znajde. Dziękuje za komentarz i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe spoczko blog...

    OdpowiedzUsuń