poniedziałek, 22 sierpnia 2011

I Love You :*


Ile jeszcze mam wysłać Ci tych "znaków" żebyś wreszcie zrozumiał jak cholernie Cię potrzebuję?

Uwielbiam jak mnie przytulasz kiedy jestem smutna, gdy mówisz mi jak bardzo Ci na mnie zależy

- Kochasz mnie jeszcze?
-Jasne głuptasie ;* a dlaczego miałbym Cię nie kochać?
-Szkoda tylko, że rzadko to okazujesz...



* A prawdziwa miłość?
- istnieje już tylko w bajkach...

Wszystko ma swoją datę ważności :(

Czasami potrafiła spędzić całą noc przed Jego zdjeciem. Całując je i opowiadając to co ją dręczy. Ten monolog nidgy nie wydawał się dla niej głupi, bo przecież tak bardzo Go kochała choć wiedziała, że jej marzenia w stosunku do Niego nigdy się nie spełnią


Miłość to nie zabawa! Traktuj ją poważnie

Mijając kolejny szlag w swoim życiu starała się uciec od bólu, wspomnień i nadzieji...

- Mam już dość tej cholernej samotności! Szukam drugiej połówki. Ktoś chętny?










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz