poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Serce pamięta wszystko...


Siedziała na Jego kolanach i całowała Go delikatnie, mówiąc: Teraz już nikomu Cię nie oddam :*

Teraz prosisz o drugą szansę? Zastanawiałeś się jak się czułam kiedy mnie zostawiłeś? Wiesz ile łez wylałam przez Cb? Więc jak mogę dać Ci kolejną szansę...

Głupia idiotka, która zaufała takiemu gnojkowi jak Ty!



Kiedyś miałam wyje***e na miłość, ale fakt to było "kiedyś" <3

Miłość odchodzi a wspomnienia pozostają i gdzie tu kur*a sprawiedliwość?

Gratuluję! Kolejny raz udało Ci się mnie zranić. Swoją droga jesteś w tym świetny...



Rozdarte sercę nigdy nie zaufa kolejny raz :(

Zamknięta w czterech ścianach wspominała Jego pocałunki i uściski dławiąc się łzami ale najgorzej bolały Jego słowa gdy mówił, że jest tą jedyną i tylko ją Kocha.

Czy ja wyglądam jak zabawka, że wszyscy bawią się moimi uczuciami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz