wtorek, 25 października 2011

Hope


Czasami chciałabym nauczyć się być obojętna na błędy które tak często popełniasz…

Idę drogą, którą miałam iść razem z Tobą
Pójdę tam gdzie nie będziesz mógł mnie znaleźć.
W miejsce, gdzie Twoje kłamstwa nie dochodzą.
W miejsce, gdzie już nie wierzę Twoim słowom.

Dając mi kolejną nadzieję na to, że będziemy razem, że wreszcie coś do mnie poczujesz ranisz mnie jeszcze bardziej. Wole wreszcie o Tobie zapomnieć i zacząć wreszcie normalnie żyć.. żyć bez Ciebie. Zrozum to!




Wiesz, że nienawidzę słów takich, jak "na zawsze"
Nie chcę być idealna, chcę być po prostu lepsza...







Nie jestem twoim przedmiotem
Moje imię nie brzmi jak "zapomnienie"
Pokazałeś mi uczucie, które uczy mnie jak być silną
Uświadomiłeś mi, że życie to nie bajka.

Staram się być silna,
nie naiwna jak dotychczas.


Pozdrowionka :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz