niedziela, 8 kwietnia 2012

My dream









Potykam się. Obracam. Jestem pod ziemią. Upadam.








Nie chcę patrzeć wstecz bo wiem, że mamy coś czego przeszłość, nigdy nie mogła zmienić.








Rodzimy się niewinni, łatwo nam wszystkim stracić siły
Ale czy to ma znaczenie?










Chcę Cię poznać, wiedzieć, co ukrywasz za murem duszy
Kim naprawdę jesteś?
Chcę Cię poznać po drugiej stronie tej gry
Nieważne jakie karty zostaną nam rozdane,
Jestem gotowa oddać Ci moje serce.








Nie wiesz o mnie nic, o tym, co widzę, w co wierzę, jak oddycham, kiedy płaczę...










Próbuję tylko uświadomić Ci, że… Naprawdę myślisz, że jesteś jakiś specjalny ?
Ohh daj sobie spokój widziałam już o wiele lepszych. Starasz się być fajny, ale uważam że wyglądasz jak dureń.







Czasami robię się dziwna i nawet samą siebie doprowadzam do szału












Dla Ciebie ja a dla mnie Ty, powiedz dlaczego nie ma nic z tego…









Wszystko z powrotem, ale bez Ciebie











Zakochani jak wampir i człowiek <3







Co się stało, to się nie odstanie. Teraz już jest za późno by cokolwiek naprawiać. To co było, nie będzie już takie samo. Jesteśmy teraz zupełnie inni.




Paula :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz