czwartek, 26 kwietnia 2012

Różności ;p

Przepraszam was że tak długo nie wstawiałam opisów, ale czasu nie miałam i wo gule. Myślę że wam się podobają :D Pozdrawiam CHUDA ;*

         




                                                

                   Nienawidzę cię za to, że pojawiłeś się w moim życiu i przewróciłeś
                   wszystko do góry nogami...
                   Nienawidzę cię za to, że patrzyłeś się w moją stronę, ale nie na mnie...
                   Nienawidzę cię za to, że jesteś tak pewny siebie, a mnie wciąż dręczy
                   ta głupia nie śmiałość...
                   Nienawidzę cię za to, kiedy mówisz: "Żadna mi się nie oprze", a ja
                   w duszy wiem, że jak zwykle masz rację...
                   Nienawidzę cię za to, że wciąż, nieustannie muszę Cię Kochać...
                   ...tą nienawidzoną miłością...









                             Nie podniecaj się, że schudłaś. Po prostu zmyłaś z siebie
                                      2kg tuszu do rzęs, 1kg pudru i 3kg tapety.







                                                Pokaż mi że warto z tobą być :)





                                                     












                                    Będę twoja na zawsze ale obiecaj że nie zdradzisz.










                                          Upić się szczęściem by nie płakać więcej :*







                                   Mieć nadzieję to tak jak mieć bilet w jedną stronę...
                                           zawsze bez powrotu do Ciebie XD



                      














                                             Moje życie umiera bieg za każdym ciosem.





                                                             Życie to nie zabawa.





                             Nie potrzebuję Cię... Nie potrzebuję twojego ciepła...
                             Nie potrzebuję nikogo... Ja chcę tylko zasnąć w twoich ramionach.









                                          Przeklęta przeszłość zostawiła znak na ciele.





                                                    Miłość wszystko zniesie.


                                                  Jak już jesteś to zostań na noc.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz