sobota, 4 lutego 2012

Coś fajnego

                                           


Czasem płakałam w samotności, bo chciałam zapomnieć o miłości.
Zawsze patrzyłam na jego zdjęcie, które podarował mi je w prezencie.
Zawsze chodziłam z uśmiechem na ustach. Tylko czasami żyć już się
nie chciało, bo mi bardzo go brakowało. Czasem i widywałam go w szkole,
choć mieszkałam kilka km od niego. Może to właśnie nasilało mi tęsknotę.
Czasem gdy byłam sama w domu, chodziłam jak obłąkana. Byłam tak zapłakana,
rozczochrana i zamyślona. Właśnie takim człowiekiem stałam się przez niego ja. <3



                             



Bo czasem chciałabym się do ciebie mocno przytulić i to bez
żadnego powodu... Chciałabym zapomnieć to co było... I tylko
żyć obecną chwilą... Czuję że jestem ci potrzebna, że jestem
dla ciebie tą jedyną... Czasem bym chciała się z tobą podrażnić...
Tylko po to, by się z tobą pogodzić. I tęsknię wiedząc, że i ty tęsknisz.


                             POZDRAWIAM!
                                    CHUDA :*






1 komentarz: