poniedziałek, 13 lutego 2012

Polski Hip-Hop, Cytaty Pih z rapu :D




                                           


"Wyrywam cię jak chwasta z roli którą grasz, ten rap dopadnie cię Amstaff, spadnie maska, już nikt za twoje kłamstwa nie będzie ci klaskał czujesz? tak smakuje porażka!"



"Co gdyby nie rap,to jak przepustka do lepszego życia."


"zostało tylko echo,
Ciebie już tu nie ma, nie zmienimy już nic.
zostało tylko echo,
stoję i zaciskam swe pięści do krwi."


"popatrz, jak czas szybko ich zmienił,
dzisiaj są już nie do poznania."


"W tym jest prawda, gdy patrzę na niektórych gości,
widzę brak szczegółów i odcienie szarości..."


"popatrz na moje ręce nie mam nic do ukrycia..."


"Dziś, nie jestem święty lubię pić. Nie jestem piękny chciałbyś jak ja żyć(...) Nie jestem normalny nie jestem szalony. Plastikowe cycki nie chcę takiej żony"


"Poznasz głupców, mających łzy mądrości.."





                                             CHUDA :D

2 komentarze:

  1. "Poznasz głupców mających ZĘBY mądrości" :]
    Zęby a nie łzy :D Mała pomyłka :]
    Pih jest zajebisty ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. `słów na usta nie ciśnie się zbyt wiele, co mam powiedzieć. naprawdę nie wiem .`

    `twój los staje się częścią mojego losu .`

    `możesz dziś być nikim dla całego świata.Pamiętaj, dla niewielu jesteś całym światem .`

    `
    nie potrafię odpowiadać uśmiechem na uśmiech`

    ` Otwórz do mnie ogień
    Spędzę ci sen z powiek`

    `
    Wiesz co ? Smakowała mi wódka,
    Pozwoliła zapomnieć o wszystkich tych smutkach,`

    `Któregoś dnia może mnie nie być, po prostu załóż,
    Przypomnisz mnie sobie, ale nie czuj żalu`

    `Krzyk zamieniam w szept, lecz to nie gra roli
    Nie zadaję bólu, mnie też już nic nie boli,
    Nie żywię awersji, tylko ta obsesja `

    `wszystko jest skończone już między nami nie wymuszaj miłości, nie szantażuj łzami.
    Zapomnij o mnie, nie ma mnie od teraz, to rzeczywistość ten przymus wywiera.
    wykasuj mój telefon to proste jest widzisz. wczoraj mnie kochałaś, dziś mnie znienawidzisz .`

    OdpowiedzUsuń