czwartek, 2 lutego 2012

Różne opisy Chudej :)

                     


                                        Nie umiem się odnaleźć gdy jestem obok ciebie.


                                                             


                                                        Kiedy słońce zachodzi i ja
                                                        budzę się do życia, wiem że
                                                        ty odchodzisz. Z myślą wiem
                                                                że cię przywitam.

    






                         


                                        Someone told me love will ALL save us.
                                (Ktoś mi powiedział że miłość uratuje nas wszystkich.)




                                   


                                                    Twój uśmiech to dar losu.:)





                             Now that the world isnt ending, its love that Im sending to you.
                              (Teraz, gdy świat już się nie kończy, to miłość ci przesyłam.)





              
                                          Kolejny dzień mija bez znaczenia.




                                           


  
                                                        Jak ja mm iść w szarą jesień?


 
                                                       Kiedy ty miałeś problemy, ja
                                                             dawałam ci pociechę.



                                                      Bogu dziękowałam za ten skarb.





                                              
    

                                          Czuję się jak w niebie, bo poznałam ciebie :D ;*



                                             Łza z oczu kapie, jak z mokrego ręcznika...


                                                    Jesteś dla mnie słońcem,
                                                    a ja dla ciebie deszczem.

            
                                            




             

 
                                                       Jak długo muszę jeszcze czekać ?


 
 

                                                    Runą mi świat, cały mój świat :(


  
                                                    Popatrz na mnie jeszcze raz,
                                                    bo w twoich oczach widzę blask.

 

                                                    Za twój uśmiech dała bym milion gwiazd.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz