sobota, 11 lutego 2012

Nie słychać spadających łez








Czasami po prostu życie o nas zapomina...












 
Chciałbym żebyś wszystko sobie ułożyla ale nie wiem czy byś potrafiła. Całe życie w jednej chwili traci smak a nadzieja upada jak płonący wrak.





























 
A dziś jest szary świat tylko miliony kłamstw, Boże daj mi znak..













Ciągle czekam na jakiś znak, na jakąś zmianę..













Zbyt daleko by móc Ciebie kochać, zbyt daleko bym mógł Ciebie mieć lecz zbyt blisko bym mógł już na zawsze utracić Cie.
















Nie jest łatwo być samotnym. Budzić się codziennie rano ze świadomością ze wszystko straciłeś.













Czy kiedykolwiek kochałeś kogoś tak, by móc oddać za niego życie?













Czasem jest mi wystarczająco ciężko radzić sobie z rzeczywistością.














Nikt z nas nie prosił o życie, w którym musiałby grać takimi gównianymi kartami, które nam rozdano.
Musimy sami wziąć te karty i odwrócić je, nie oczekując pomocy.














Zamarznięty jak śnieg, nie pokazuję żadnych emocji.













Kocham Cie do szaleństwa i wciąż nie mogę przestać choć tak bardzo chce..
















Nie odnajdziesz mnie, serce nie wskarze Ci gdzie się ukrywa cel i którą drogą masz pójść.














Wymaluj w myśli mą twarz i pamiętaj o mnie. Wymarz z pamięci co złe choć ja jestem znów.













Cierpimy bo dajemy więcej niż otrzymujemy w zamian po co tyle starań po co to wszystko?















 
Bałam się tego dnia.. Serce krzyczy wróć.













To na Ciebie czekałem tak długo, jestem pewien, że to właśnie Ty. Jesteś jak tlen gdy Ciebie nie ma, nie oddycham, to Ty sprawiłaś, że życie mówi mi korzystaj bo jesteś szcześciem i spełnieniem moich marzeń.













Zagubieni na końcu świata, pokonani przez własny strach.



















I że Cie nie opuszczę...














Mijały miesiące każdy ciągle dziwił się, że wciąż jestem z Tobą a Ty tak traktujesz mnie. Miłość była ślepa ale dzięki Tobie wiem, że nie dam już się zranić nigdy więcej...













Tyle obięć czułych słów, pocałunków, wspólnych chwil, nie mogę wierzyć, że straciłam... Cię.










KC Archi :**
Paula



Nie rozumiem ludzi którzy się poddają od tak sobie rezygnują z życia, z tego na co tak bardzo pracowali, z rodziny, znajomych, ludzi dla których są najważniejsi.. Tchórze...

1 komentarz:

  1. Ciekawe opisy, fajne zdjecia, interesujące historie. Pozdrawiam autorki. Oby tak dalej. Wpadajcie do mnie :>

    OdpowiedzUsuń