środa, 28 grudnia 2011

Love the way



Myśli samobójcze to nie grzech to poprostu wołanie o pomoc oraz przyznanie, że nie radzimy sobie z własnym życiem.










Przy Tobie jestem kim tylko chce, bo Tobie zaufać mogę...













W kłamstwie ciągle tkwiłam... miłością otuliłam






Tak bardzo lubię gdy mnie przytulasz bo sprawiasz że cały świat się nie liczy, tak bardzo kocham gdy mnie dotykasz i czule szepczesz tylko Ciebie chcę.












Wymaluj w myśli mą twarz i pamiętaj o mnie. Wymarz z pamięci co złe choć ja jestem znów.






Kto pozna miłość raz a potem straci ją inaczej patrzy na życie...












Nawet nie znasz mnie a oceniać chcesz. Nie rozumiesz, że to sprawia ból.













Wiem dobrze co to bol wiem co to żal i smutne noce łez.








Niszczyć łatwo, trudniej wszystko znieść.








Zbyt daleko by moc Ciebie kochać, zbyt daleko by móc Ciebie mieć lecz zbyt blisko bym mógł już na zawsze utracić Cię...














W lustrze wspomnień żegnam Cię...






Coraz głębsze rany






Nienawidzę tego dnia bo tym dniem jesteś Ty!













Dziś przeklinam każdą z chwil która wywołała łzy.






Zostawiłeś serce z bielizną, będziesz żałował tego.







Powieki są po to żeby nie patrzeć jak odchodzisz na zawsze...















Zapomniałeś o tym, że dziewczynie należy się wierność!






Nadzieja nigdy nie zgaśnie.










Ty jesteś moim snem, jesteś wszystkim czego chcę.















Gorzkie chwile dają jednak sens.








Powiedz co naprawdę czujesz.







Znowu musze udawać, uśmiech przemycić na twarzy.















 Łzy uśmiechem kryłam..







I popadasz w obłęd lęku przed ciemnością. Nieporadność słów i dłoni męczy Cię jak zły sen














Od teraz mam przynajmniej jeden cel zapomnieć Cię.






Jeden ruch rozdzielił nas na wieki.







Słucham serca i słyszę Cię w nim.












Czy kochałeś prawdziwie? Nigdy tego się nie dowiem.









Nie chcę Ciebie stracić.








Teraz będę silna, twarda, nie dam się nikomu zranić.



















Trudno zaufać znów, trudno zapomnieć to co było najpiękniejsze.










Widzę jak przytulasz mnie, widzę jak nieśmiało dotykasz ust...












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz