piątek, 30 grudnia 2011

Opisy na gg i nie tylko ;p

Każdy popełnia błędy, nawt te najgorsze. A ja popełniłam cholernie głupi błąd ;(.

Dla czego nic nie układa się po mojej myśli?

To nie tak miało być...

Ogarnij tą swoją fazę :D

FUCK LOWE!!!!!!!!!



Z moimi przyjaciółmi czuję sie lepiej :D ;p

Skumaj to człowieku!

Będzie dobrze weź człowieku się nie załamuj XD. Będzie dobrze bo życie jest piękne ;D

Przyjaciel to ten który Cię wysłucha, ma zawsze dla ciebie czas, i  zawsze masz z nim fazę:D

Nienawidzę Cię za to że patrzysz się w moją stronę, ale nie na mnie. Nienawidzę Cię za to że wciąż cię kocham z tą nienawidzoną miłością ;(

Ty byłeś na pierwszym moim miejscu. A gdy miałeś już inną to twoje miejsce zastąpił alkohol i papierosy.

Gdybym mogła to bym cofnęła czas, ale nie mogę.


Było źle, teraz jest dobrze ale czy w ogóle będzie wspaniale?

Ostatni głęboki wdech i do góry łeb :D

 Życie polega na wyborach.

Czasem zamykam się w swoim ciemnym pokoju i siedzie sama  w samotności :(

Czasami bym wolała zamknąć się w szafie, i udawać że jadę windą ;p

Wiem, że byłoby lepiej cofnąć czas.

 Ta chwila nigdy już nie wróci ;(

Dla czego zawsze musimy stracić tą ważną i kochaną osobę? ;(




CHUDA :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz