środa, 25 stycznia 2012

Kiedyś zrozumiesz...










Pamiętaj także o tym, że kochałam, i że to miłość skazała mnie na śmierć.









Wiem, że jak każda kobieta, mam więcej siły niż na to wygląda.










Łatwo się skaleczyć, każdy z nas jest kawałkiem stłuczonego szkła.



















Kobieta powinna zawsze pozostać kobietą, ale nie musi, a mężczyzna, który nie jest mężczyzną, jest niczym.









Drzazga mojej wyobraźni czasem zapala się od słowa.











Moda- to, co dziś ładne ale za kilka lat będzie brzydkie. Sztuka- to, co dziś brzydkie ale za kilka lat będzie ładne.












Może się zdarzyć, że urodzisz się bez skrzydeł ale najważniejsze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć.









W sercu pustyni czy wśród tłumu co za różnica? Człowiek w swej istocie jest wszędzie samotny.











Nie ma nić do stracenia gdy nikt nie zna Twojego imienia.




















Iloraz inteligencji niektórych ludzi jest tak niski, że nie warto się nawet z nimi zadawać.















Może nie jestem duszą towarzystwa, nie zarywam do każdego napotkanego chłopaka, nie zachowuję się jak jakaś pieprzona księżniczka mam zajebistych przyjaciół i chłopaka, który pokochał mnie taką jaką jestem bez względu na moje wady.










Nie łatwo jest zapomnieć o ludziach z którymi spędziłam połowę swojego życia. Nie łatwo jest wymazać przykre wspomnienia i udawać że nic się nie stało ale czy ktoś powiedział, że będzie łatwo?

























Czy ktoś mnie kurwa pytał, czy chcę żyć w tym cholernym świecie? Gdzie na każdym kroku spotyka Cię nieszczęście, gdzie ból zadawany jest przez ukochane osoby, gdzie słowo Kocham rzucane na wiatr znaczy tyle co zeszłoroczny śnieg…


















Brakuje mi Jego ramion, mimo iż okazał się skończonym dupkiem, mimo iż tak bardzo mnie zranił ja nadal Go kocham i tęsknie.











Paula =)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz