czwartek, 26 stycznia 2012

Opisekk :D

                                                    Chcę zapomnieć... Nie mogę... Nie potrafię...



                                                    Myślałam że będzie lepiej, ale nie będzie...
                                                    Szczęście nie jest dla mnie...




                                                         


                                                   -No już zapomniałam jak to jest...
                                                   -Ale co takiego?
                                                   -No... Jak to jest być tak beztrosko i cholernie szczęśliwą.




                                                 Zraniłam cię, a teraz bym chciała żeby było jak kiedyś...




                                           


                                          Uczyłam się chemii. Pierwiastek który zapamiętałam to:
                                          (Ja) + (Ty)= reakcja (My).




                                                              Czas leczy rany.



                                 Sny zawsze się kończą, marzenia się nie spełniają, wspomnienia zawsze
                                 wracają, alkohol z kawą uzależniają, papierosy zabijają a naiwność bierze.



                                                Ja mam dużo pytań, ale najgorsze jest to,
                                                    że na żadne nie ma odpowiedzi... ;(
  




                                                 
                                               Kiedyś to byłyśmy najlepszymi przyjaciółkami,
                                                               ale "kiedyś" to przeszłość.



                                              Cały czas mam pod górkę, to ja nie poddaję się
                                              i walczę czekając na leprze jutro :)



                                                  


                                                        Szczerze? Mam was wszystkich gdzieś!!!!!!!!


                                                       Teraz to już wiem kto jest kim... A kto nikim.

                                                          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz