niedziela, 8 stycznia 2012

Sprzeczność serc











Tam gdzie miłość jest stracona, odnalazł się Twój duch,
Nie zl
ękłam się setek burz, żeby Cię opuścić.









Nie chodzi o detale chodzi o istotę rzeczy.









Nie musze nic mówi bez słów rozumiesz mnie.


















Co z naszym życiem, odpowiedz mi.!
Gdzie nasze plany i wspólne My?










Nie dam Ci się zbliżyć na tyle, byś mógł mnie skrzywdzić jeszcze raz.












Złap mnie za rękę i już nigdy nie odchodź, proszę
















"Czasami chciałabym być obojętna na błędy, które tak często popełniasz."











Zawsze, gdy zamykam oczy nie chcę ich już otwierać
Nie potrafi
ę żyć bez miłości do Ciebie.










Miłość- to miejsce gdzie płynie woda, to miejsce gdzie wieje wiatr.










Takich jak Ty to tylko szukać tam, gdzie woda dotyka niebios bram.










I za niecałe 2 tygodnie FERIE! Hehe wreszcie :D
Pozdrawiam Paula ^.- 
 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz