czwartek, 5 stycznia 2012

Opisy Chudej :D

                                                         
                                                     
                                                          Wszystko straciło swe barwy
                                                           i me życie me jest pewne. :(





            


                                                Piwo to moje paliwo,
                                                i jeżdżę po nim krzywo :D haha



                                                 Co mi w duszy gra? Czemu jestem taka zła?



                                                  Tak bardzo chcę w twoich myślach być.




                                                -Robisz lekcje?
                                                -Tak?
                                                -To naucz mnie jak żyć w tym fałszywym świecie :(.

  

                                                   


                                                      Czemu ranisz tak mocno? Mówiłeś że
                                                       kochasz. A teraz inna jest. ;(



                                                              



                                                             Czemu ty się na mnie patrzysz? Jak masz inną.



                                                       



                                                           Czemu ranisz tak mocno?
                                                            Mówiłeś że kochasz. 
                                                            A teraz jest inna.
                                                            Jest taka prawda, w której prawdy brak.




                                                          




                                         Jest taka chwila co siły brak.

 

 

                                         Nie chcę z tym tak żyć, le chyba

                                        być tak musi. :(

 

 

                                                            


                                       
                                                          Ta chwila nigdy już nie wróci.
              


                                                           A teraz mam swój własny świat :D


                                                             Kiedy odniesiesz sukces wielu wkurzy się.
                                                             Kiedy odniesiesz klęskę wielu się ucieszy.
                                                            

                                                              Jedno jest pewne, że ja ciebie nie KOCHAM!!!!



                                                               


                                                     Mam fajnego chłopaka, reszta mnie nie obchodzi. :D ;p



                                                      Zawsze w moim sercu ty kochanie.




                                                      

                                                                    Wiesz co się liczy?



                                                              Lubisz kiedy płaczę, bo ja ciągle cierpię.








                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz